На допомогу вчителю

ПЛАН
роботи вчителів гімназії з обдарованими дітьми 

Місяць
Вид роботи
Вересень
Індивідуальна бесіда, відновлення контакту.
Індивідуальні консультації (за вимогою).
Жовтень
Бесіда з батьками, вивчення їх планів щодо подальшого розвитку їхньої дитини.
Листопад
Вивчення думки класного керівника і вчителя-предметника про розвиток, успіхи в навчанні, можливі проблеми у взаєминах з однокласниками.
Грудень
Відстеження навантаження.
Корекційно-відновлювальна робота (за вимогою).
Січень
Аналіз когнітивно-інформаційного розвитку.
Лютий
Індивідуальні консультації для всіх учасників навчально-виховного процесу.
Березень
Аналіз результатів життєдіяльності та відстеження   емоційної напруги і психологічного стану.
Квітень
Індивідуальні консультації.
Діагностика особистісного розвитку.
Травень-червень
Корекція напруженості емоційного стану в період перед іспитами.
 
Слова-синоніми


Якості, якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми
  1. Бути доброзичливим і чуйним.
  2. Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, від­чувати їхні потреби та інтереси.
  3. Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
  4. Мати широке коло інтересів.
  5. Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей.
  6. Мати педагогічну і спеціальну освіту.
  7. Володіти почуттям гумору. Мати живий та активний характер.
  8. Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконалення.
  9. Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
  10. Бути цілеспрямованим і наполегливим.
  11. Володіти емоційною стабільністю.
  12. Уміти переконувати.
  13. Мати схильність до самоаналізу

Немає коментарів:

Дописати коментар