ПЛАН
роботи вчителів гімназії з
обдарованими дітьми
Місяць
|
Вид роботи
|
Вересень
|
Індивідуальна
бесіда, відновлення контакту.
Індивідуальні
консультації (за вимогою).
|
Жовтень
|
Бесіда з батьками,
вивчення їх планів щодо подальшого розвитку їхньої дитини.
|
Листопад
|
Вивчення думки
класного керівника і вчителя-предметника про розвиток, успіхи
в навчанні, можливі проблеми у взаєминах з однокласниками.
|
Грудень
|
Відстеження
навантаження.
Корекційно-відновлювальна
робота (за вимогою).
|
Січень
|
Аналіз
когнітивно-інформаційного розвитку.
|
Лютий
|
Індивідуальні
консультації для всіх учасників навчально-виховного процесу.
|
Березень
|
Аналіз результатів життєдіяльності
та відстеження емоційної напруги і психологічного стану.
|
Квітень
|
Індивідуальні
консультації.
Діагностика
особистісного розвитку.
|
Травень-червень
|
Корекція
напруженості емоційного стану в період перед іспитами.
|
Слова-синоніми
Якості,
якими має володіти вчитель для роботи з обдарованими дітьми
- Бути доброзичливим і чуйним.
- Розбиратися в особливостях психології обдарованих дітей, відчувати їхні потреби та інтереси.
- Мати високий рівень інтелектуального розвитку.
- Мати широке коло інтересів.
- Бути готовим до виконання різноманітних обов'язків, пов'язаних із навчанням обдарованих дітей.
- Мати педагогічну і спеціальну освіту.
- Володіти почуттям гумору. Мати живий та активний характер.
- Виявляти гнучкість, бути готовим до перегляду своїх поглядів і до постійного самовдосконалення.
- Мати творчий, можливо, нетрадиційний особистий світогляд.
- Бути цілеспрямованим і наполегливим.
- Володіти емоційною стабільністю.
- Уміти переконувати.
- Мати схильність до самоаналізу.
Немає коментарів:
Дописати коментар